انواع قفل هوشمند دیجیتال درب ضد سرقت

قفل هوشمند درب ضد سرقت چیست؟

با توجه به اینکه فناوری پیشرفته زندگی ما را تحت الشعاع قرار داده است، امنیت درب های ساختمانی از طریق مجهز شدن به سیستم های قفل هوشمند میسر شده اند. یک سیستم قفل هوشمند و دیجیتال ایمن ترین روشی است که می توانید جهت بالا بردن ایمنی درب ساختمان از آن بهره ببرید.
قفل های دیجیتال با ویژگی های منحصر بفرد، علاوه بر جلوه ظاهری جذاب، کاربری ساده ای به همراه دارند. قفل دیجیتال ( Digital Lock ) با داشتن سیستم هوشمند، بر روی تمامی درب های ضد سرقت قابل اجرا است و مهم ترین بخش در تامین امنیت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری محسوب می شود.
ویژگی اصلی این قفل های دیجیتال عبارتند از: اتصال به وای‌فای، باز کردن درب از طریق (اثر انگشت، کارت و تشخیص چهره)، اتصال به بلوتوث و تلفن همراه هوشمند، قفل کودک، امکان کنترل از راه دور و … که در متن زیر به بررسی مهم ترین آنها پرداخته ایم.

کاربرد ویژه قفل های هوشمند

با نصب قفل دیجیتال ضد سرقت دیگر نگران فراموش کردن کلید و قفل کردن درب نیستید.
قفل‌های دیجیتال با قابلیت نصب روی آیفون تصویری یا گوشی موبایل، تنها با فشردن یک دکمه درب را از راه دور برای شخص مراجعه کننده باز می کند. البته که با تعریف رمز یکبار مصرف در قفل هوشمند درب ضد سرقت، می‌توانید دسترسی موقتی برای مهمانان خود در نظر بگیرید.
قابلیت ویژه دیگر قفل های هوشمند، بهره گیری از آلارم هشدار است؛ با این آپشن سیستم قفل هوشمند، افراد غیرمجاز که قصد ورود به خانه یا محل کارتان را داشته‌اند و برای ورود به ساختمان تلاش کرده اند را شناسایی و برای شما پیامک هشدار ارسال می شود.

بررسی انواع قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل رمزدار

قفل های رمز دار درب ضد سرقت یکی از ساده‌ترین قفل های دیجیتال است که بسیار مقرون بصرفه نیز می باشند. توسط دستگیره رمزدار به آسانی با تعیین یک گذرواژه چندرقمی می‌توانید برای ورود به خانه یا محل کارتان امنیت و محدودیت ایجاد کنید.

قفل دیجیتال رمزی و کارتی

قفل کارتی

دستگیره هوشمند درب ضد سرقت کارتی هتلی مجهز به سیستم RFID جهت دسترسی به ورود از طریق یک کارت مغناطیسی عمل می کند. این دستگیره های هتلی قابلیت تعریف بیش از 100 کارت را به همراه دارند و روشی ساده برای کنترل ورود و خروج افراد نیز به حساب می آیند.

قفل اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی

قفل دیجیتال اثر انگشتی مجهز به سیستم بیومتریک، امنیت بالایی به همراه دارد. به دلیل اثر انگشت منحصر بفرد افراد این قفل تنها به افراد مجاز با اثر انگشت ثبت شده اجازه ورود می دهد؛ در غیر اینصورت با چندین بار تلاش متوالی نادرست، سیستم آلارم هشدار قفل را غیرفعال می کند.

قفل تشخیص چهره

قفل تشخیص چهره

در بسیاری از اماکن با حساسیت بالا این قفل از ایمن ترین هاست. این قفل های به همراه دوربین پیشرفته در کمترین زمان، چهره افراد را در زوایای مختلف اسکن و ثبت می کند. قفل تشخیص چهره بر روی درب‌های ضد سرقت مانند صرافی‌ها، بانک‌ها، ادارات، بایگانی‌ها و… استفاده می‌شوند.

انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین قفل هوشمند

در متن بالا با انواع قفل های هوشمند آشنا شدیم و ویژگی هریک را بررسی کردیم. با توجه به مکان و درب مورد نظر می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید و انتخاب دستگیره هوشمند قیمت آن است؛ در نظر داشته باشید که کلیه قفل های دیجیتال با توجه به نوع تشخیص و ویزگی ها با قیمت متفاوتی همراهند. قفل تشخیص چهره به دلیل فناوری پیچیده‌تر در احراز هویت، نسبت به سایر دستگیره های اثر انگشتی و کارتی قیمت بالاتری دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید قفل درب ضد سرقت می توانید با مشاوران ما در دی سی ای کالا همراه باشید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx